tisdag 11 januari 2011

När jag ändå är i farten med mina nonsens upptåg kan jag ta och berätta för er, kära fyra trogna läsare.

1. Sätt aldrig på er en body som är för bred liksom i själva trosan (?) eller hur man ska uttrycka det. Det vill säga om ni inte önskar att en hel dag gå och gräva er i skrevet. En sak jag undrat hela dagen är hur man egentligen vet om ett par trosor är för stora eller för små? Den som sitter på svaret får väldigt gärna berätta det för mig. Annars är jag en xs/s brud med ett medium ass.

2. Gå inte i närheten av snygga grannar om du ska sjunga Melissa Horn högt samtidigt som du är ute med hunden om du inte vill få uppmärksamhet i fel benämning...

3. Om du någon gång känner för att lyssna på sådant som folk klassar som dålig musik, dvs. Avril Lavinge och Taylor Swift mitt ibland folk som klassar det som dålig musik, kan du fortfarande dra på högsta volym samtidigt som du lurar dig själv att du måste göra det för du ska lära dig sångtexten till ditt nästa uppträdande... Jag lovar, det funkar, då känns det helt plötsligt helt okej att snygga killar höjer på ögonbrynen åt vad du har i mp3n...

4. Be aldrig folk ringa, om dom inte tänker ringa tillbaka. Det är bara onödigt att förnedra dig så ofta och så mycket, de kan ringa dig om de vill någonting. Gör någonting kul istället, som typ ring Samuel eller Olivia, kanske Alice.

Nu orkar jag inte skirva mer för jag ska läsa en reafashionista blogg, seriösa business...

ps. igår köpte jag den här thanks to Olive:
skönt nu vet alla mina läsare hur jag luktar också....


Inga kommentarer: