torsdag 13 januari 2011

alltså, hahah ååh jag vill ha långt hår... Fast ja här är en bättre bild fast inte en helbild, men jag är inte så bra på just sådana bilder. Är på något sätt ändå glad att jag kapade av det, för det första så har den här omgången hår genomgått ca 10-15 blekningar och hade gett upp rätt ordentligt, eller ja det var rätt ledset. Och med det menar jag att topparna (3-4 cm) är torkade och stenhårda när man duschat och låter håret torka, det tar ett dygn för håret att självtorka och en kvart med hårtorken igår gav inget resultat. Inte ens blekningen med extra paraoxid tog på det igår, haha så det här var väl lika bra... Nu gäller det alltså för mig att inte peta på håret fram tills i sommar för om jag har tur kan jag sätta i extensions då och färga det baby lila som varit min plan nu ett tag. Haha wish me luck, skulle vilja se mig själv inte färga håret på 5 månader? Jag klarar inte ens av att inte färga på en månad. Kanske ett nyårslöfte som bara gäller ett halvår. Undrar just hur snabbt jag skulle bryta det och vilket straffet skulle bli.... Nää vill inte ens tänka den hemska tanken att inte få färga håret, FAST kanske om jag börjar färga andras hår hejvilt kan jag hålla mig ifrån mitt egna, men betvivlar dock det...

Inga kommentarer: